• Siranbi nickli üyeye ait kullanıcı resmi (Avatar)
    24.Aralık.2016, 23:56
    Siranbi izmirli35'in Profiline Yeni Bir Mesaj Bıraktı
    Merhaba arkadaşım zumrutle tecrubem olmus bende gitmeyi dusunuyorum aktifligi hakkınsa bieaz detay veeebilirmisin hemen bosalıyormu sevisme opusme...
Daha Fazla Sonuç Yok

11 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    merhaba kusura bakma uzun zamandır gıremedım buraya mesajını yenı gordum zumrut aktıflıgı ıyı sert sevıyor bıraz aletıde guzel doyurucu her turlu pozısyonu yapıyor bosalması uzun suruyor o ne kadar ısterse sevısmedı benımle bende teklıf etmedım
  2. Cevapla
    merhaba melteme pasif oldum aleti bayagı güzel sert uzun ve aktif olmayı çok seviyor ben dayanamadıgım için boşalamadan bıraktırdım ama çok iyi
  3. Cevapla
    Merhaba arkadaşım.
    Mevkisinde hiç bir sıkıntı yoktur gönül rahatlığı ile gidebilirsin. Aktifliği konusuna gelince 30 dakikayı geçgin aktif olabiliyor yani sana yeter artık dedirtene kadar. Boşalma konusuna gelince senin anlaşmana bağlı.
    Saygılar..
  4. Cevapla
    Biraz geç oldu kusura bakma,yeni girdim foruma, aktifliği gayet iyi, geç boşalıyor pozisyon çeşidi çok, kesinlikle tavsiye ederim pişman olmassın.
  5. Cevapla
    Teşekkürler
  6. Cevapla
    Merhaba siranbi, cd melis hakkında biraz detaylı bilgi verir misin? Aktifligi nasıl? Ücreti nedir? Ben p ağırlıklıyım fotoğrafları hoşuma gitti melis in, teşekkür ederim şimdiden
  7. Cevapla
    tşk ler tavsiye edermisin yani gideyimmi zevkli dk lar yaşatırmı aleti güzelmi
  8. Cevapla
    400 dü yanılmıyosam ama 3 4 yıl oluyo gideli.
  9. Ben gecen sene 100 vermiştim
  10. Cevapla
    Çok iyimiş peki ücret ne istiyo
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 11
Siranbi Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
98
Günlük Ortalama Mesajlar
0.35
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
11
En yeni mesaj
01.Ocak.2017 22:50
Toplam Teşekkür
Toplam Teşekkür
0
  • 9 mesaja 17 teşekkür aldı
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Dün 15:25
Üyelik tarihi
14.Nisan.2016
Tavsiye Puanı
0

2 Arkadaşlar

  1. onurcukk onurcukk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Member

    onurcukk
  2. Pamukkprens35 Pamukkprens35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    Pamukkprens35
Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2
istanbul travestileri Hikayeleri travesti Resimleri | ankara travesti Resimleri | Porno izle | travesti | şişli travestileri | kadıköy travestileri | istanbul travestileri Hakkında Haberler | istanbul travestileri | Escort bayan | Adult Forum | travesti | porno izle | Porno izle | travesti | penis büyütücü | istanbul travestileri | film izle | dubai gay escort|